tirsdag den 24. juli 2012

Mit første indlæg

Jeg har haft min skænk under kærlig behandling.
Egentlig synes jeg ikke den er særlig pæn, men jeg kan ikke undvære opbevaringspladsen.
Så den er nu blevet dullet op med maling og nye greb fra Anne Black
Jeg er blevet helt glad for den <3
Skænken før:
2 søde hjælpere


og til slut, det færdige resultat <3 Taadaaaa

Lampen på skænken går bare ikke, så forslag modtages gerne med kyshånd.
Vil gerne have en flowerpot, men det må jeg først spare op til, så knap så dyre forslag er velkomne:-)

4 kommentarer:

  1. Det ser da super godt ud. Sikke en forandring den er undergået. Synes da ikke lampen er så tosset.

    SvarSlet
  2. naaaaaj altså, min første kommentar på min blog <3 af hjertet tak :-)
    Tak for rosen, jeg synes måske at lampen er lidt for høj, og måske lidt for sort... og måske liiiidt for skinnende...
    Men indtil videre må den bare stå der mens jeg summer.

    SvarSlet
  3. Hej med dig.
    Tillykke med bloggen. Den er rigtig fin :)!

    Skænken er blevet rigtig flot. Skønt med anne black grebene.
    Jeg synes egentlig lampen er ret fin. Den står godt til kahler vasen.
    Måske kunne man spraye lampen hvid og beholde den sorte skærm?

    Kh maj

    SvarSlet
  4. jeg går og overvejer det med at spray'e den...:-)

    SvarSlet